hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Fest och tv-serier

Publicerad 2013-09-28 20:22:34 i Allmänt,

Jag har verkligen blivit för gammal för att festa. När jag tog första klunken av vinet igår kände jag fortfarande av sviterna sen onsdagens hårda kväll (festa aldrig med killar från Belgien). Men det blev en bra kväll ändå. Två glas vin och hemgång redan klockan fyra. Skönt. För imorse vaknade jag pigg och kunde gå till stranden tidigt tillsammans med Anna Sophia, gym och sen plugg.

Det här med internet i lägenheten är fantastiskt. Men det har även en dålig sida. Sen igår har jag hunnit se sex avsnitt av Pretty Little Liars. Det är en fantastisk serie. Följ den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela