hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Halva lovet har gått

Publicerad 2014-04-23 12:51:06 i Allmänt,

Nu har Kajsa och Peter åkt hem efter en vecka i Valencia. Och det var så himla skönt att ha dom här. Semestra i sin egen stad och hinna göra sånt jag vill, men inte har tid med på grund av skolan. Vi var mest på stranden, men han även med shopping och en cykelsemester till Albufera för att äta paella i Paella-land

Ikväll flyger jag och fransmannen till Bilbao för sex dagars semester i norra Spanien. Det ska bli himla mysigt. Nu kan man väl nästan klassa oss som ett riktigt par? Jag är jättekär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela