hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Påsklov

Publicerad 2014-04-16 14:10:48 i Allmänt,

Nu. Nu kommer dom snart. Om mindre än två timmar ska jag möta mina bästisar på tågstationen. Som jag har längtat. De närmsta sju dagarna kommer vara helt galna. Vädergudarna lovar uppåt tettio grader. Herregud, nu ska jag fixa en solbränna igen. Påsken är min favorithögtid efter julen. Jag hoppas ni njuter ordentligt av den.

Presentationerna gick sådär. Men jag överlevde i alla fall. Nu ska jag inte tänka mer på skolan. I två veckor ska jag bara slappa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela