hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Sommarens första dag

Publicerad 2014-04-06 16:02:21 i Allmänt,

Igår var jag på stranden för första gången i år. Eller, det var i alla fall första gången jag var där på riktigt i år. Sommaren har äntligen kommit till Valencia. Och ni kan inte föreställa er hur mycket jag saknat den.

Jag och Lena promenerade till en strand  söder om hamnen igår. En lång promenad, men värt det. Jag svettades som en gris och idag är jag röd som en tomat i ansiktet. Dagen på stranden avslutades med paella och sangria. Sen vandrade vi hem igen (två timmar lång promenad). 

Idag sitter jag inne i skolans svala bibliotek och pluggar inför tentan som jag har på tisdag. Tror min brända hud tackar mig för det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela