hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Spanien är full av snuskgubbar

Publicerad 2014-04-07 22:05:11 i Allmänt,

Nu när sommaren är här åker såklart kläderna av. Inget konstigt. Svenskarna hade redan gått i shorts och T-shirt för länge sen. Men här i Spanien är det tydligen ett big NO NO. Vissa män verkar aldrig sett ett par bara ben i hela sitt liv. Idag var det andra gången på två dagar som en man tagit kort/filmat mig med sin mobil. Igår när jag var ute och sprang i mina nya korta träningsshorts drog en man upp telefonen och filmade mig springa förbi. Han försökte vara diskret, men lyckades inte alls speciellt bra med det. Idag var ändå droppen. Jag la i parken och solade. Hade på mig linne som jag rullat upp och en kjol. Tog en liten siesta och när jag öppnade ögonen stod en man precis bredvid mig med mobilen i högsta hugg. När jag tittade på honom sprang han tillbaka till sin cykel som han lagt en bit bort och trampade snabbt iväg. Jag menar, helt seriöst?! Var är mänskligheten på väg? Jag har inte modellkroppen precis. Gå och filma några andra brudar istället, era äckliga snuskgubbar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela