hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Tillbakablickar

Publicerad 2014-04-10 11:14:45 i Allmänt,

Till spanskalektionen på måndag ska jag ha förberett en presentation om valfritt ämne. Jag valde Cadiz. Tänkte det var lätt att prata om. Jag var ju ändå där några månader. Så just nu sitter jag och kollar igenom gamla bilder, läser gamla blogginlägg, för att minnas hur tiden var. Och herregud, jag måste ju haft hur roligt som helst. Så kär jag var i staden. Allt var så enkelt. Och jag festade nästan varje dag till klockan sex på morgonen.

Det måste ju varit mitt riktiga erasmusår. Jag uppförde mig så som mina vänner här gör nu. Jag kanske har blivit för gammal för sånt. Inte konstigt att jag hellre spenderar varadagskvällarna i min säng, tillsammans med en bra film och mina muggkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela