hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Anna Sophia

Publicerad 2014-06-21 09:46:55 i Allmänt,

Idag kommer Anna Sophia till Valencia. Förra terminen var det hon, Marvin, Alex, Louis och Mattias som jag räknade till mina närmsta vänner. När jag inte hade något att göra kunde jag alltid ringa någon av dom, och de var alltid up for att hitta på något. Men alla åkte hem efter ett halvår utom jag och Louis. Vi två blev ett par (och ni kan inte ana hur lycklig jag är tillsammans med honom). Denna terminen har jag inte hittat någon som jag kommit lika nära som Anna Sophia. Inte ens Baptiste. Och trots att jag måste plugga massa medan Anna Sophia är här hoppas jag att vi kommer hinna med några av våra favoritsaker som vi alltid gjorde tillsammans. Strand, shopping, äta. Det är i princip det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela