hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Midsommar

Publicerad 2014-06-21 09:57:49 i Allmänt,

Mikela som jag pluggade med förra terminen är och hälsar på i Valencia just nu. Med sig hade hon fem kilo äkta svensk midsommarmat. Nypotatis, sill, gräslök, Kalles kaviar och massa mer. Vi var sju svenskar som firade midsommar ihop igår. Hade jättetrevligt. Drack snaps, sjöng visor, åt jordgubbstårta och allt det där som hör till. Alla är inne på sin sista vecka i Valencia och vi var väldigt nostalgiska. Tyvärr har jag inte spenderat så mycket tid med andra svenskar i Spanien. Vilket är synd. De är alla så himla trevliga. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela