hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Sommarlov

Publicerad 2014-06-15 19:40:47 i Allmänt,

Trodde jag hade tröttnat på Valencia, men sen jag hade sista tentan för en vecka sen har jag förälskat mig på nytt i denna stad. Jag älskar när dagens enda plan är strand, gym och pojkvän. Och eftersom jag är mindre stressad tror jag även jag blivit mer öppen för att träffa nya människor. Igår körde jag, en tysk, två fransmän och tre spanjorer till en strand söder om Valencia. Det var den vackraste strand jag sett och vattnet var kristallklart. Vi spenderade hela dagen där. 

Det värsta är att tiden går så snabbt. Folk börjar åka hem och jag har bara tre veckor kvar tillsammans med Louis. Det bästa är att Anna Sophia kommer om fem dagar och Kajsa om sju. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela