hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Tjejer och tapasfestival

Publicerad 2014-06-04 12:37:17 i Allmänt,

Jag vet inte varför jag har så svårt att umgås med tjejer. Här i Spanien har jag nästan bara killkompisar. Lena är nog min enda riktiga tjejkompis. Men ärligt talat är hon rätt grabbig hon med. Tjejen från Thermal Machine sitter bredvid mig i biblioteket just nu. Jag försöker vara trevlig, men jag klarar verkligen inte av denna människa. Hon är spydig, mot mig och mot alla. Som tur är har jag Baptiste. Han sitter på min andra sida och pluggar. Och snart ska jag ta lunch med fyra grabbar. Yay!

Igår träffade jag dock två trevliga tjejer som var vänner till Christian. Vi gick på Tapasfestival. Man betalade 5€ för fyra kuponger, sen fanns det hur många stånd som helst längst gatan där du kunde köpa tapas. En tapasrätt för varje kupong. Värt. Sen gick vi till en bar pch drack sangria. Bra tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela