hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Elefanter i magen

Publicerad 2014-03-23 13:10:51 i Allmänt,

Så det är så här det känns att vara kär? De småförälskelser jag någonsin haft kan inte ens mäta sig med detta. Här snackar vi inte fjärilar i magen. Det känns mer som elefanter. Trots att jag hatar honom ibland och trots att vi om några månader inte ens kommer bo i samma land, så är jag just nu extremt lycklig.

I slutet av april har vi bokat en resa till norra Spanien. Bara han och jag. Sex dygn tillsammans, tjugofyra timmar om dygnet, kommer verkligen testa våra nerver. Två personer med väldigt starka viljor och som inte är rädda för att säga exakt vad som rör sig i hjärnan. Det kan sluta med blodbad. Let's hope not



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela