hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

För bra

Publicerad 2014-03-21 13:40:47 i Allmänt,

Jag är alldeles på för bra humör för att bara vara fem dagar ifrån två tentor som jag inte börjat plugga till. Men jag inte orolig. Har inte tentaångest. Jag är alldeles för glad för att vara två dagar ifrån lingonveckans start. Har inte ens minsta tendens till att starta bråk, bli upprörd över skitsaker eller börja gråta. Imorse gick jag till gymmet i min nya orangea vårjacka. Bländades av solen. Älskar det. Älskar Valencia. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela