hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Giraffhalsar och öppna väskor

Publicerad 2014-03-28 11:32:57 i Allmänt,

Ni måste hålla med mig om att det är nästintill omöjligt att fuska på en tenta på universitetsnivå i Sverige. Idag blev jag lite chockad över hur spanjorerna gör. Killen framför mig hade sin väska på stolen bredvid, öppen, så att alla formler vi var tvungna att lära oss utan till syntes. Killen sidan om mig viskade till killen vid bordet bredvid och killen bakom mig fick plötsligt en giraffhals och kunde se allt vad vi på bordet framför skrev. Ändå kan jag förstå dem. Under dessa veckor har jag två tentor. De har fem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela