hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Helgen som gått

Publicerad 2014-03-31 22:25:22 i Allmänt,

Det är redan måndag. Helgen flög förbi. I fredags var jag på fest hemma hos en indisk kille. International dinner. Alla skulle ta med något typiskt från sitt hemland. Jag tog med baconlindade dadlar. Sååååå jäkla svenskt, jag vet. Men det är svingott och alla svennebananer älskar det. Dock brände jag nästa alla så jag köpte även med en chokladkaka från Consum. Det var en trevlig kväll (mest på grund av maten, skit i folket jag älskar mat) som avslutades på nattklubb. 

Efter bara fyra timmars sömn gick jag till gymmet. Benpass. Och jävlar mina ben värker fortfarande. Sen tog jag bussen till ett köpcentra utanför Valencia. PRIMARK! Spenderade flera timmar där och var inte hemma förrän tio-tiden. Älskar att shoppa själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela