hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Magkatarr från helvetet

Publicerad 2014-03-22 14:45:53 i Allmänt,

Igår mådde jag bra. Plugget gick bra. Imorse vaknade jag kl6 av att jag hade fruktansvärt ont i revbenen. Krampade ner i magen. Jag kunde inte ligga still. Hade så ont att tårarna rann. Antagligen har jag fått svår magkatarr. Lyckas alltid med det i tentatider. Nu sitter jag i vardagsrummet och försöker plugga till tentan på onsdag, men det går sådär. Uttråkad. Trött. Ont i magen. Bit ihop nu för helvete. Om mindre än en vecka är jag ledig igen. 

Igår lagade jag mat åt min fransman. Hamburgare på rostat lantbröd, karamelliserad rödlök, getost, sallad och coleslaw. Svingott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela