hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Vad händer med mänskligheten?

Publicerad 2014-05-25 23:53:18 i Allmänt,

Ehm, okej. Så jag erkänner. Nej, jag röstade inte i EU-valet. Så jag borde inte få ha en åsikt, men det har jag, så here we go. Jag undrar vad som hänt med Sverige, Danmark, Frankrike, Grekland och flera andra länder i Europa. Har vi förvandlats till rasister? Är  9,7% av Sveriges befolkning Sverigedemokrater? Det är ju helt sinnes. I Frankrike var det dock värre. Det högerextrema partiet fick 25% av rösterna.

En glad nyhet är dock att F! är på väg upp. Vilket jag ger tummen upp. Det är inget parti jag själv hade röstat på i första hand, men jag tycker de har vettiga åsikter och står för saker som verkligen behövs lyftas fram i samhället. Ut med rasisterna, in med feministerna. Det tycker jag är ett rätt bra motto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela