hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

Familjebesök

Publicerad 2014-05-13 11:04:48 i Allmänt,

Det var jättemysigt med familjebesök. Det bästa var nog att hela familjen kunde samlas samtidigt. Shopping, strand och mat kan sammanfatta de senaste tre dygnen rätt bra. Nu är det exakt åtta veckor tills mamma och pappa kommer hit igen. Typ ingenting. Varav fyra veckor jag kommer spendera i skolans bibliotek.

Och i skolans bibliotek är precis var jag befinner mig just nu. Nästa vecka bryter helvetet loss så jag har bestämt mig för att göra en mjukstart och plugga undan så mycket som möjligt redan nu, men utan stress. Förhoppningsvis kommer det lugna ner tenta-perioden och kanske jag INTE drabbas av magkatarr denna gången. Annars har jag ju en förmåga att lyckas med det så fort tentorna närmar sig. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela