hannas hemligheter

- hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

The bitch is back

Publicerad 2014-05-28 07:49:07 i Allmänt,

Min flatmate, den som jag gillade, är inget annat än en hycklare. Först vägrar han att betala internet eftersom han tycker det är för dyrt, sen ljuger han när vi frågar om han fortfarande använder det (då vårt internet är sjukt mycket långsammare så fort han är i lägenheten), men när vi ringer internetbolaget och de bekräftat att han varit uppkopplad på vårt nät erkänner han att han använder ett program för att kunna "råna" andra på internet men inte var säker på att det var vårt internet han tog. Ett as, är vad han är. Och jag kan vara en riktig bitch. Han är perfektionist. Jag vet hans morgonrutiner. Eftersom jag själv älskar att planera och hatar när någon sabbar mitt schema så vet jag exakt hur jag irriterar honom. Så imorse efter min runda vänta de jag med att duscha till precis innan han brukar hoppa in i duschen. Sen använde jag allt varmvatten. Så grattis Javier, you brought the bitch back, och nu ska du få betala.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

I höst flyttar jag till Spanien för att studera ett år i Valencia. Här kan ni följa mig, min vardag och mina tankar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela